SAHABATKU, KULAYARKAN SEMUA RASA KERINDUANKU DI LAUTAN MEMORI SILAM KITA. DAKU SERING MENGIMBAU KENANGAN INDAH KITA YANG SUNGGUH MENYENTUH EMOSI. MASIH TERASA SEGAR DI INGATAN SAAT MESRA KITA BERPUTIK. HADIRMU MEMBAWA SINARAN CAHAYA INSPIRASI TERHADAP DIRIKU INI.

SAHABATKU, KAU SESUNGGUHNYA TEMANKU DI KALA SUKA DAN LARA. TEMANKU TIKA KU BUNTU DISELUBUNGI SENDU. KAU DATANG MENIUPKAN KETABAHAN DIRIKU UNTUK SENANTIASA MENGUKIR SENYUMAN DI HADAPAN ORANG RAMAI. SAHABATKU, HADIRMU BAGAIKAN EMBUN YANG HILANG PABILA DITERBIT FAJAR. KAU PERGI JAUH DEMI MENGEJAR CITAMU DALAM MENGGAPAI REDHA YANG MAHA ESA.

DUHAI SAHABATKU, KAU DENGARKANLAH BUTIR BICARA HATI INI KU DITUJUKAN KHAS BUATMU. MESKIPUN JARAK MEMISAHKAN KITA, NAMUN TIADA NOKTAH KASIH ANTARA KITA SEMUA. BIARLAH WAKTU MENENTUKAN SEMUA NILAI UKHWAH YANG PERNAH TERJALIN SESAMA KITA SEJAK DULU LAGI. SAHABATKU, TERUSAKANLAH PERJUANGANMU HINGGA KETITISAN DARAH YANG TERAKHIR.

DAN AKU, MASIH TETAP SETIA DI SINI MENUNGGUMU PULANG. DAN AKAN KU TERUS MENDAKI PUNCAK TERTINGGI HIDUPKU DI DUNIA ALLAH INI. DAN AKU JUGA AKAN TERUS MENANTI SAAT YANG MANIS YANG MANA KU PASTI SUATU MASA NANTI AKAN BERULANG KEMBALI DI DALAM PERSAHABATAN KITA INI WAHAI SAHABATKU.



Cita-citaku: inginmenjadiahlisyurgaAllahinsyaAllah

0 comments: